Thursday 3 March 2011

Ρουχα...

Τα ρουχα λοιπον μπορουν να κανουν την διαφορα μεταξυ ενος καλου session και ενος φανταστικου...
Σε γενικες γραμμες, δεν πιεζω τους πελατες μου για την επιλογη των ρουχων γιατι πηγαινω στα σπιτια τους... οσο ομως το καλοκαιρι πλησιαζει, θα αρχισουν και τα αγαπημενα μου sessions... αυτα στην παιδικη χαρα, στην παραλια... και εκει δεν εχεις ευχερια στην γκαμα των ρουχων που θα διαλεξεις...

Ηθελα λοιπον σημερα να σας μιλησω για τα ρουχα!!
Τα αγαπημενα μου ειναι σκουρο τζην και λευκο πλουζακι, πουκαμισο, φορεματακι... Αξεσουαρ οπως ομορφα καπελα, ενα μαντηλι ή κασκωλ ή τιραντες... βοηθανε.
Αποφευγουμε μεγαλους χαρακτηρες στα ρουχα... Συγνωμη Γουινι αλλα κανεις δεν σε θελει πανω απο το τζακι του!! :)

Τα εντονα χρωματα ειναι ομορφα και τα λατρευω στις φωτογραφησεις στην παιδικη χαρα, οπου ολα ειναι εντονα χρωματα και δενουν ομορφα... Αποφευγουμε επισης ρουχα με σχεδια που αποσπουν το ματι... Ισως γιαυτο και τα μωρακια τα φωτογραφιζουν γυμνα (εγω ειμαι φαν τις πανας βεβαια, και παντα εχω μαζι μου καλυματα πανας ή ολολευκες πανες... Συγνωμη Παμπερς, κανεις δεν θελει το λογοτυπο σας πανω απο το τζακι του!! χε χε)

Προσοχη λοιπον στην επιλογη των ρουχων... και επειδη απο την εμπειρια μου, αυτο που μετανιωνω πιο πολυ ως μαμα, ειναι η ελλειψη φωτογραφιων σε καποιες φασεις τις ζωης των παιδιων μου, να θυμαστε, η φωτογραφια ειναι για παντα... ζειτε την στιγμη αλλα με την φωτογραφια θα την διατηρησετε ζωντανη... Ειναι ο λογος που απο τα 2 τους και μετα, τα εχω τρελλανει στις φωτογραφιες ;)

0 comments:

Post a Comment