Sunday 27 June 2010

Μια υπεροχη οικογενεια..

Η πανεμορφη φρεσκο-μανουλα (για δευτερη φορα) Ζ. και ο φιλικοτατος αντρας της Γ. μου ανοιξαν το σπιτι τους για να γνωρισω την 13 ημερων Μ., το δευτερο παιδακι τους, αφου εχουν ηδη ενα αγορακι 3.5 ετων τον Α.
Περασα ενα υπεροχο πρωινο γεματο μυρωδια μωρου και ευχαριστη κουβεντουλα.
Η Μ. ηταν ενας αγγελος, δεν παραπονεθηκε ουτε μια φορα αλλα δεν εκλεισε και τα ματια της καθολου! Δεν εχω ξαναδει τοσο ξυπνιο μωρο :)
Κοιταξε κατευθειαν την μηχανη μου και ποζαρε σαν εμπειρο μοντελο. Μαλλον της αρεσε πολυ ο ηχος του φακου μου!
Ζ. και Γ. να σας ζησει η πανεμορφη και ανυπομονω να γνωρισω και τον Α. σας και να ξαναφωτογραφισω ολους μαζι!!

ΥΓ. Γ. εχεις μια χαρα φωτογενεια :)








1 comments:

Φωτογράφος said...

Μου αρέσει πολύ η δεύτερη, με τον πατέρα να έχει τυλιγμένο στα χέρια του το λεχουδάκι...

Όλη η δουλειά όμως είναι πολύ καλή.

Μα είναι αυτό μωρό 13 ημερών!Απίθανο!!

Post a Comment